Så länge mitt hjärta slår

Hey guys, än ett veckoslut borta. Denna gång var jag på ett läger som kallas Höstdagarna och ordnas av den finlandssvenska församlingen i Tammerfors över Halloween varje år.

För oss bloggare börjar en händelse med en outfitbild, inte sant?

Så söta var mina vänner! Den ene av dem fick hög feber senare och måste åka hem. Blä säger jag! :(
 
Iior fungerade som handväska och fick sitta hos mej under allt program! Han fick nog en stor kulturchock, under de 3 år jag ägt honom har han inte sett annat än mitt rum. Förrästen är han den första present jag någonsin fått av min söta pojkvän.♥
Under fotokursen som till vår besvikelse bestod av bara föreläsning knäppte jag en bild av en fin hanipöö.

Kvällsandakten i Kaleva kyrka gav mig kalla kårar. Tusen personer som sjunger tillsammans ger mig det.

Riktigt stolt var jag då det kom ett sådanthär uppträdande från Sibbo!


 
Temat var Talent vilket passade super tycker jag. Det är ofta man funderar på hur mycket alla andra kan medan man inte kan vara nöjd med sig själv, under dethär veckoslutet försökte man verkligen få alla att inse att man har något alldeles eget inom sig.


Kvällsmat på subway är lite lyxigt och oh så gott.
©Matthi
Lägrets härligaste stämning i ett sudd, men det är tillåtet. Karaoke med nästan hela gänget vilket betdydde en urdum sång och väldigt pinsamt om man skulle ha tänkt efter. Men tänker gör man inte på lägerkvällar!
©Osse
Denna flickas skratt är himla fint.
©Lina
Hemfärd idag i en stor varm famn.

Så länge jag lever
Så länge jag finns kvar
på denna jord
Så länge mitt hjärta slår
vill jag leva, leva för dig

Puss, Hanso

Kommentarer
Postat av: Ida

DU HADDE IOR MED DIG ! jej

de ser jättemysigt ut.

jag ongra lite att jag int kom me när ja nu int ha gjort någå vettigt dehär veckoslute.. men nojo :))999999

2008-11-02 @ 20:34:51
URL: http://lamirinda.blogg.se/
Postat av: Lina

jag vill tillbaka!!!! det var så sjukt roligt! det var så kiva att va med dig där <3

2008-11-02 @ 20:42:42
URL: http://linaochfanny.blogg.se/
Postat av: Lena

vad gullit:)

dedä karaoken skulle faktiskt sådär vardagligt tänkt kanske vara ganska pinsamt men dit i porukkan o tilanteen va de bara roligt hihiii!:)

2008-11-02 @ 21:09:17
Postat av: mandi

oi så fina bilder! Det ser helt sjukt roligt ut, o Ior är bäst . Ses nåndag? krampusskram

2008-11-03 @ 07:03:27
URL: http://amandabieber.blogg.se/
Postat av: IDA

JOOOOOO vi ses !

ja ringer fast<3

2008-11-03 @ 11:53:40
Postat av: Felle

Så du var där, på HD? De va säkert jätteroligt. (: Ja tänkte komma med, men sen va de tusen skolarbeten och alltmöjligt annat skräp som gjorde att jag varken hann eller riktigt orkade komma..

Men åker du dit nästa år så sku de vara ganska roligt att ses ;D

Hoppas du har de bra :)

2008-11-03 @ 18:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0