afrikanska rytmer och mandlar i glögg

MIN BÄSTA VÄN som poserar här nedan FYLLDE 16 ÅR
så lördagskvällen började med twister för att ge kvällen lite twist


fortsatte med mycket dans som förutom vanliga katdeluna var afrikansk och mycket uppträdanden


sedan drack vi lite glögg så vi fick julkänslan på topp, nu är det jul igen och nu är det jul igen, och julen varar in till påska



och en bit senare ute fick jag riktig nyår i mitt hjärta för då skålade vi


slutresultatet, en lyckad kväll.

Veckoslutet gick i en rusande fart.
Träningar och fredagsmys med Osse på fredag,
barnledarkurs och fira Ida på lördag,
barnledarkurs och fira Ida en gång till på söndag.
Här är jag och borde ha samlat krafter för en ny vecka. Men äsch.
Jag samlade lite minnen och skratt istället!
kram, Hanso

Kommentarer
Postat av: tiia

ooh,ja vill hoppa 24 timmar bakåt i tiden! De va så rolit! fint inlägg om kvällen <3

2008-11-09 @ 22:08:54
Postat av: IDa

hihih joojojee :::)!

2008-11-10 @ 08:39:13
URL: http://lamirinda.blogg.se/
Postat av: nusspuss

vauu fina bilder från idus fääst ;)) <3 KRAM

2008-11-12 @ 19:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0