5 stycken glädjepiller, tack.

Kom min käre vän så tar vi en kaffekopp och en liten bit choklad, så börjar dagen bra!


I skolan var Noona en stor lysande sol och det gladde mej!

Vännen blev nästan bara en skugga men ett stort skratt i all ära! Och en favoritkopp.
 ©mandi
Solnedgång med underbara vänner som gör en ickesåbrabild bra iallafall.

Denhär veckan har bekvämlighet varit mitt största tema. För vet ni vad, klär man sig bekväm känner man sig snygg hur lösa kläder man än har på sig, och då blir man som i ett trollslag lika snygg i andras ögon. Sådan är min filosofi iallafall.
Puss, Hanso

Kommentarer
Postat av: antonia

awwzz så gulliga bilder på alla!

Vi har dendär samma koppen fast i mörkblått! den e super fin !!

2008-10-23 @ 20:58:16
URL: http://antoniawilhelmine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ida e söt

2008-10-23 @ 21:26:28
Postat av: mandi

dendär sista på mig o Ida tar nog priset, alltå voouuhh hottis baby11!!!!!! men det var skoj igår, skönt <3

2008-10-24 @ 07:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0