Det finaste av allt

Vet ni vad som är det allra finaste i världen?
Vet ni vad som ger mig kalla kårar ibland men mest av allt känsla av sommaräng?

Det är en person som ger mig mer när jag tittar mig i spegeln, en person som får mig att se mer än mina pärlörhängen. Någon som får mig att känna mig riktigt dum ibland men så mycket bättre efteråt.

Jovisst är man stark och klok ensam men i längden är det jobbigt i öknen.

För är man två har man alltid en annan som man får snusa på fastän den andra kanske är intresserad av något helt annat för stunden.

Inget är lika vackert som den personen. Varje dag upptäcks något nytt som ger mig glädjerus, tillexempel en överläpp som tycker om kaffe eller ett litet öra som tittar fram. Tänk att så lite kan ge så mycket.

Sommarängen är min favoritgosse och jag älskar honom med hela mitt hjärta.
Det var bara det jag ville säga! Hanso

Kommentarer
Postat av: mandi

det var fint sagt och skrivet. Har du fått ny kamera ren? ;)

2008-10-12 @ 11:26:00
Postat av: Ida

oi JAG fick kalla kårar då jag läste dethär :')

2008-10-12 @ 14:12:27
URL: http://lamirinda.blogg.se/
Postat av: antonella

osse<3

2008-10-13 @ 17:23:34
URL: http://antoniawilhelmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0