Önskelista: Ge dygnet fler timmar

Om jag hade mer tid skulle jag: skriva noveller mitt på nätterna, gå på alla lopptorg jag bara hittade och fynda som tusan, träna med extra effektivitet, titta på gamla fotografier varje dag, ha ett eget bord på loppis, fixa till min blogg till det jag drömmer om att den kunde vara, gå på långa promenader, åka in till stan och sitta på café i timtal, tillreda mat enligt nya recept, göra mina skolarbeten omständigt, läsa i min bok om digitalfotografering, städa mitt rum och göra det finare, planera in äventyr för varje dag.

Börjar jag få vinterstress redan, huh? Hanso    

Kommentarer
Postat av: IDA

oh jag har också gjort en sånhärn, men den var nog inte lika mysig som din.

2008-10-29 @ 06:27:19
Postat av: Ida

:D nejnej jag tror nog int ens att ja ha haft den i bloggen ?

2008-10-29 @ 22:24:54
URL: http://lamirinda.blogg.se/
Postat av: mandi

tack , hei sku vi träffas idag? <3



2008-10-30 @ 07:05:39
URL: http://amandabieber.blogg.se/
Postat av: Katarina

Det finns ett ordspråk, "tid är inte något man har, tid är något man tar sig", och det stämmer ju till viss del. Men det finns ju ändå bara 24 timmar i dygnet, så efter det finns det inte någe mer att ta från! Jag skulle också behöva lite mer tid ibland.



Jag skriver en artikel om vad man kan jobba med om man är under arton år. Jag ska vinkla det lite på olika sätt och intervjua olika människor så det blir typ 'via prao fått jobb', 'via kontakter fått jobb', 'sett annons i tidningen, sökt och fått jobb' eller 'studerar till ett yrke och via det fått jobb'. Så nu, eftersom jag har för mig att du jobbat med friidrottssmåttingar, undrar jag om du vill vara 'via hobby fått jobb'? :P Det blir inte så mycke per person eftersom jag intervjuar flera stycken, men några frågor om hur man fått jobbet, vad man tycker om det osv. Har du lust att vara med? :)

2008-10-30 @ 14:24:50
URL: http://pleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0