Överraskningskvällen

Visst skulle jag bli glad om mina vänner ordnade en överraskning på min födelsedag i form av bowling, ut och äta och myspys = vår speciella sanningslek efter det. Jag skulle hoppa i taket, det lovar jag. Vännen vi överraskade kunde iallafall inte stänga munnen, och det var väl hans sätt att hoppa i taket.
Såhär såg födelsedagsbarnet, min kära vän Zache ut

Såhär såg jag ut
 ©Lina
Lyssnar ni noga kan ni höra skratten
Om ni ser förbi bilderna kan ni se vänner som kramas.

Puss från mej, idag är det söndag.

Kommentarer
Postat av: antonia

nedersta bilden ser ut som fårn nån fashion tidning !

lovely.

happy b-day zache

2008-10-19 @ 17:56:17
URL: http://antoniawilhelmine.blogg.se/
Postat av: Anonym

smala ben

2008-10-20 @ 12:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0