Pride and prejudice

En film blir vacker bara den innehåller gamla fina kläder och landskap samt en kärlek som är så stark att inget kommer emellan. En film där du som tittare vet att allt handlar om kärlek men huvudpersonerna inte själv förstår förrän i slutet och då tar du en lättnadens suck. För visst är kärlekshistorier alltid bäst med lyckliga slut! Åh vad simpel jag är men åh vad skönt att vara det iallafall. Jag blir ordlös av bilder som är lite korniga och doftar gammaldags!

Pride and Prejudice Movie Stills
Pride and Prejudice Movie Stills
Pride and Prejudice Movie Stills
Pride and Prejudice Movie Stills
Pride and Prejudice Movie Stills  
http://www.hollywood.com/photo_gallery/Movie_Stills_Pride_and_Prejudice/2443325

Sometimes the last person on earth you want to be with
is the one person you can't be without.

Hansooo-o-o

Kommentarer
Postat av: mandi

ai det var den filmen du ´mena? den är helt unerbar! jag ha sett den ren typ 4 gånger :DD::D min o mammas favorit.

2008-10-02 @ 16:42:59
Postat av: Katarina

nejnejnej du ska se bbc:s miniserie pride and prejudice den e SÅ mycke bättre! där är colin firth mr. darcy och det är så underbart att man dör. allt jane austen är ju så fint att det varken finns början eller slut. jag har förresten en bok med alla jane austens böcker i sig, 1500 sidor på engelska! jag har inte läst alla ännu, det tar sin tid :p

2008-10-04 @ 16:35:29
URL: http://pleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0