En rosett i håret och allt känns bra


En sak som gör mig lessen är att det hände Jokelaskjutning i en skola i Finland igen. En sak som gör mig glad är att jag har härliga vänner. En sak som gör mig stressad är att det är finskaprov imorgon, mitt livs första prov i gymnasiet. En sak som gör mig lugn är att jag strax får gå och lägga mig. En sak som gör att jag känner mig fin är rosetten från loppis jag hade i håret idag. En sak som gör att jag känner mig ful är att mitt hår verkligen borde klippas (måndag!). En sak som gör mig nöjd är att det gick riktigt bra på skrivkursen idag, och en sak som gör mig mindre nöjd är att jag borde ha läst mer på provet. GONATT mina vänner, Hanso 

Kommentarer
Postat av: antonia

rosetten e SÅ fin ! hej har du prov imoron ja sku behöva lite sällskap nämligen efter prove

2008-09-24 @ 10:36:26
URL: http://antoniawilhelmine.blogg.se/
Postat av: antonia

joo nå ja ha skrivi säkert färdit kl 9:15 sen måst ja vänta ti 11:40



no voi :(

2008-09-24 @ 12:49:56
URL: http://antoniawilhelmine.blogg.se/
Postat av: Felle

Jättefina bilder! Hoppas finskaprovet gick bra :) <3

2008-09-24 @ 14:24:28
Postat av: mandi

fan va fint! lycka till

2008-09-25 @ 11:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0