Lugna stunden

NU är lugna stunden på mitt veckoslut. Jag har nämnligen hunnit med mycket. Jag har hunnit vinna 2 SFSI-guld (Längd 548, 100mhäck 14.50), träffa Inen och bekanta mig med hennes nya urfina lägenhet i Vasa. Jag har också hunnit skratta och dansa och vara fri med mina kärakärakära vänner hela lördagsnatten. TACKFÖRDET. Idag har jag gjort en utsökt middag med Nusse och Osse, och här sitter jag nu med ansvaret att se till att min lillebror somnar innan han skall stiga upp imorgonbitti. Bara inte jag hinner somna innan honom. Kan hända det faktiskt. 
©A
Gonatigonati men nu ska vi laga varma smörgåsar. Det har man alltid energi till! Hanso

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj nej va ja ser trög ut på den då bilden :D

2008-09-09 @ 15:07:32
Postat av: fänie

lina du ser lite skrämd ut :DD

2008-09-11 @ 21:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0