Muminmammantäcke

Idag i hade vi fotografering i skolan. Vi spelade bränboll på gymnastiken. Det var skönt att bli blöt i håret och springa hårt och försöka slå långt. Det var nästan underbart att vara klockare fastän jag måste kisa för att se var bollen var. Så mycket regnade det!
När jag kom hem fick jag en puss av min Mullis. Jag dansade hela kvällen på sportplan. Vet egentligen inte varför jag var så glad hela dagen? Kanske för att Osse spelade så fint gitarr för mig på prg. Eller för att min kjol var så fin. Eller för att jag hade en alpen med mig i skolan. Eller för att jag fick in en bra slutkläm till min novellanalys? Kanske alltihop.

 

Men jag tror jag måste byta till kort matematik. Jag förstår inte proportionalitet och knappt något annat heller.
Hanso

Kommentarer
Postat av: mandi

åh jag sku villa se dig, känns som evigheter sist.

Det är alltid så skönt att läsa när någon för en gångs skull har haft en bra dag. KRAM

2008-09-04 @ 07:06:29
Postat av: ida

vi måst ses !

2008-09-04 @ 15:44:58
URL: http://lamirinda.blogg.se/
Postat av: mandi

FUCK! :::¨((

2008-09-04 @ 18:50:34
Postat av: mandi

Hoppas! vill se dig med. neiei, jag har nog haft det bra. Jag menar bara att det ofta är så att man bara skriver när man har haft en skit dag. Kram

2008-09-04 @ 19:41:45
Postat av: mandi

såklart!

2008-09-04 @ 19:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0