öndigt inlägg skrivet en onödig dag

igårkväll fick jag världens ide att skriva en novell. synd att jag var så trött att jag måste sova istället. men en ide fick jag, och det gladde mig. jag älskar att få ideer. förrästen fick jag till låns ettpar byxor och en kjol, av två vänner. synd nog så passade de inte på mig. visst har jag haft lite otur? äh idag ska jag tävla igen och jag önskar jag hade tagit en bild på mig idag för jag hade mina fantomenbyxor och min loppisskjorta och jag kände mig bra. dessutom hade jag en fjäril i håret. det regnar ute och är kallt. länge sen jag skrev ett såhär onödigt inlägg. nu ska jag äta truly smoothy och jobba lite på min novellanalys! hanso

Kommentarer
Postat av: nusspuss

Jag hadd super kiva kväll! kanske int på dansholmen men sen efter dansholmen ;)) KRAM vi måst ses o tala <33 hoppas du ha haft de bra.

2008-09-02 @ 20:44:07
URL: http://nusnus.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jepp på borgåbladet :p såg idas pappa på redaktionen. skorna är verkligen helt fantastiska!

2008-09-03 @ 14:35:10
URL: http://pleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0