Un café au lait, sil vous plaît

På födiskaffe hos Jode en vanlig håltimme i den mjuka blåvita soffan. Håltimmarna i gymnasiet har blivit rätt så roliga faktiskt. Allting har blivit mycket roligare. Såg slut Edith Piaf filmen idag på franskan och jag rekommenderar den starkt för den var vacker, mystisk, spännande och hemsk. Jag går omkring och sjunger helatiden på slutsången som jag inte ens minns vad den heter.

©A
Det är en speciell vecka dethär. För det första är det årets lediga vecka från friidrottsträningarna vilket känns skönt men kanske tillochmed lite långtråkigt. För det andra börjar provvecka på onsdag, tänk, min allra första provvecka någonsin! För det sista och tredje väntar jag massor ett tomt veckoslut utan planer, och gissa varför jag väntar, JO för att jag får fylla det med roligheter! NU blir det top model, puss från mej, Hanso


Kommentarer
Postat av: antonia

hej denhär bilden på oss blev int så dum ! ;D

2008-09-22 @ 19:51:33
URL: http://antoniawilhelmine.blogg.se/
Postat av: mandi

alltså dendär filmen låter så bekant nu när jag tänker efter. undrar just om jag har sett den :D finns det någon dag som vi kan träffas? kramkam

2008-09-23 @ 16:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0