4

Idag önskar jag det skulle regna så jag slapp göra något. Ett riktigt skyfall skulle vara underbart! Jag skulle kura ihop mig i vår mjuka soffa och glömma allt och alla. Idag på kemitimmen tänkte jag trilla av stolen för att jag tänkte somna. Tänk att jag alltid blir så dåsig efter maten!
 
 
Idag ser jag ut såhär för jag har fattat tycke för min sjal. Den doftar lördagsnatt. Min kalevalaring är alltid på. Mullis har tappat öronen och doftar gosigt. Och så har det regnat lite på vår terass! Imorgon börjar jag min skrivarkurs! Då ska jag vara kreativ.
Hanso

Kommentarer
Postat av: Anonym

doftar lördnatt aw. vetdu du skriver så fint och jag blir riktigt avundsjuk, de låter så mysigt! kram Ida, ja skriver såhär för ja årkar int skriva "namn" "URL" :--) hejdå gonatt<3

2008-09-08 @ 20:24:14
Postat av: Katarina

tack, det betyder mycket för mig det du skriver.

skrivarkurs, jag spetsar mina öron! när var hur? :)sötis är du och kanin din med.

2008-09-09 @ 16:47:33
URL: http://pleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0