When you're happy I'm happy

 
©L

Det kan hända att min mullepelle har brutit tassen och jag är så orolig för honom fastän veterinären sa att det läks med tiden. Jag tycker så synd om honom för tänk hur sjukt han har det och ändå kan man inte göra något åt det utan bara vänta! Fast han tycks inte lida för han äter lika mycket som förr och skuttar omkring och beter sig inte lustigt på något annat sätt. Ändå är jag jätteorolig. Stackarsstackars skatten min.
Annars har det varit en riktigt happy day idag och jag har skrattat mycket. Gymnasiet har blivit så mycket bättre nu och osse är fortfarande min bästapojkvän. Kramar

Kommentarer
Postat av: antonia

okej inte SÅ farligt :D

<3

söpö mullis!

2008-09-18 @ 21:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0