Lite vår i magen

Jag har skrivit ett uselt finskaprov idag. Istället för att gå omkring och känna mig olycklig över det, har jag åkt sparkstötting, druckit kaffe och ätit kaka och njutit av en sol som känns precis som på våren.
Hoppas ni har en lika fin sol hos er.

När jag åkte sparkstötting med min lillebror stannade grannen Pea som alltid har pepparkakor och talade med oss. Hon kände först inte igen mig för att jag hade så stora solglasögon på mig. Hon sa till mig att det var en riktigt fin dag. Och det var det.

Jag har läst på historia om kampen mellan kung och parlament i England, om Rousseau och andra upplysningstänkare och ska nu läsa om den franska revolutionen. Jag tycker om historia. Dessutom är det mitt allra sista prov!

Kommentarer
Postat av: antonella

ja titta just på mitt schema (jeee ja slapp in på wilma) så ja har hissa denhä perioden o DUBBELTIMME?!??! 75min+75min e de möjlit ?? eller har ja två olika hissakurser samma period ?!?! galet. Har du så?

Och så märkte ja att förra perioden borde ja ha haft hälsolära me julia?!?! då på min andra håltimme liksom :D:D hahah ja ha missa de helt för att ja int ha orka skaffa lösenorde till wilma. Men nojoo. Lite underlit att ingen annan etta än jag hade hälsolära.

2009-02-03 @ 13:59:40
URL: http://antoniawilhelmine.blogg.se/
Postat av: systrarna

fina bilder :)

2009-12-19 @ 13:06:50
URL: http://tvillingarnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0