Fina saker med en lördag

Den jag tycker allra mest om sover under ett täcke där det står så på
för att jag inte i misstag ska välja att krypa under någon annans täcke

min fina fina fina fina fina fina fina fina nöt

Efter att jag tävlat satt jag ettpar timmar satt jag med A och tittade på L och F medan de åt och lekte att cocisflaskor var något annat än de egentligen var och skrattade åt saker som kunde hända om ifall och babblade lite för mycket om onödiga saker om det nu är möjligt att göra det för enligt mig finns inga onödiga saker utan alla saker är lika värda att babbla om för det är saker som händer just nu fast det bara är illusion eller på det viset men iallafall är skratt aldrig fel här på jorden punkt


Kommentarer
Postat av: Lina

de va skoj att sitta o prata o skrattaåt onödiga saker :D

2009-01-31 @ 23:00:59
URL: http://linaochfanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

hih :D cokisflaskorna var cokisflaskor. punkt slut.

2009-01-31 @ 23:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0