Jag och min ludna vän!

Jag vill ha hår som är blont som snön, hud som är minst lika ljus.
Ögon som är blå som iskallt vatten i sjön eller kylan om morgonen.



©elias
Och så vill jag alltid  vara lika glad som nu, jag är äntligen frisk!
Tack lillebror för bilderna.
Jag vill gå i min pappas systers ludna mössa och pappas gamla tröja som hon också stickat.
Pappa berättade att när hans syster använde mössan var han så generad att han satte sig allra längst ifrån henne i bussen! Tänk att så kändes det säkert för min bror idag. Tiderna förändras visst aldrig.
Jag undrar om pälsmössan är riktig päls.. Hu det skrämmer mig lite. Men tänk om min lilla puppe dog. Då kunde hans päls bli en mössa som jag alltid kunde ha kvar! Är det fel och barbariskt att tänka så? Är det inte alls kärleksfullt?
Hanso

Kommentarer
Postat av: T r e t t i o n i o

haha så fint formulerat :] (tack) och haha du ska inte lyssna på din pappa...

2009-01-07 @ 23:34:06
URL: http://trettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0