Kärlek till dagar och skor

Idag sade min vän Z att dethär är en onödig dag som ingen bryr sig om.
Vi kom överrens om att det var en onödig dag som egentligen inte behövde finnas överhuvudtaget.
Men när jag kom hem tog jag mig en funderare och kom fram till att det var fruktansvärt dåligt tänkt.
Ingen dag ska vara onödig, ingen dag ska vara bortglömd. Alla dagar ska vara fina på sina speciella sätt.
Därför har jag skrattat mycket, njutit av kaffet, myst med min kanin, ser fram emot skrivkurs och länk ute i snöyran och framförallt.. älskat mina skor. De gör mig bara så glad!

Försök göra det bästa av dagen, ni med. Allt är så mycket bättre då. ♥Hanso

halsduk stockmann jacka kappahl byxor freesoul skor secondhand

Kommentarer
Postat av: antonella

ja trodde ja hade tappat bort mej idag påväg till viks :(:(( ja va helt i panik, men sen hitta ja fram <3

2009-01-20 @ 17:13:38
URL: http://antoniawilhelmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0