LINA16

Lina turned 16 today!
Hon är min absoluta favoritmodell. Jag vet ej varför, men hon är idealkvinnan tycker jag. Inte som en modell med långa ben och kantig kropp, inte som med annorlunda utomjordiska ansiktsdrag. Nej, fin på det sättet man vill var fin. Jag kan inte förklara det men hennes kropp är liksom sådan man vill ha och hennes skratt är alltid lika fint. Därför gillar jag att fotografera henne.
Jag gav henne ett häfte jag klippt och klistrat med och ettpar härliga prickiga underbyxor med lite spets. Dessutom bjöd jag henne med Fanny på ett mellanmål bestående av croissants, dipp och godsaker.

You don't leave any comments anymore? :(


Kommentarer
Postat av: mandi

ohh vilken fin bid på henne! måste gratta



2009-01-15 @ 11:15:38
URL: http://amandabieber.blogg.se/
Postat av: Lina

OOOHH! Hanna du e så underbar! förlåt att jag inte har lämnat kommentarer på länge men jag hat hunnit vara så lite på datorn. du vet verkligen hur man gör någon glad :) tack för att du finns <3

2009-01-15 @ 19:11:57
URL: http://linaochfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0