Morgonmål/lunch en hemmatorsdag

Jag vill bara visa upp mitt morgonmål och min lunch.
För att ni ska höra era kurrande magar och förstå att det är dags att ta datapaus.

Mitt morgonmål bestod av 1 päron 1 kiwifrukt och 1 banan med naturell yoghurt.
Det allra fräshaste morgonmålet jag vet!

Till det drack jag en stor kopp citron/lime te.

Min lunch var en stor smörgås med stekt ägg, tunn basturökt skinka, ost, sallad och gurka.
Miljontals gånger godare än en hamburgare.


Jag är ledig både idag och imorgon! Borde läsa historia och finska men inspirationen till det är ju inte på topp. Mycket hellre vill jag blogga och fotografera och städa och pyssla och skriva och träffa mina vänner ochsåvidare. Men, eftersom jag är duktig, ska jag sätta igång med djupläsningen riktigt direkt efter att jag postat detta inlägg!
Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: mandi

Om jag hinner brukar jag också äta sådär gott, fast utan ägg ;)

USCH tur att jag redan har övat på alla prov. Jag kommer att få underkänt i fyssan hahahah. Jag hatar BEN. alltid när man övar på prov skulle man hellre göra något annat. Något kreativt. KRAM

2009-01-29 @ 13:49:30
URL: http://amandabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0