Sista jullovskvällen

Jullovet är över nu. Imorgon börjar skolan. Jag vill absolut inte. Jag vill inte. Jag vill inte.

Sista jullovskvällen var jag hos Mandi som nyss kommit hem från Barcelona! Ingen har ett lika fint rum som Mandi. Titta bara. Jag hade en varm ylletröja på mig, som min mormor stickade åt min mamma när hon var liten. Färgerna på tröjan matchade Mandis rum rätt så bra.

Jag fick två spännen av min barcelona-kompis! De var riktigt härliga och en fin uppmuntring. Kanske jag orkar till skolan om jag har dem i mitt hår?

Såhär såg vi ut! Vi mös under filtar, drack rykande te och skrattade. Mycket.



MAMMA HITTADE EN LUDEN MÖSSA ÅT MEJ PÅ VINDEN. Den känns som en mjuk kaninunge. Den blir perfekt, för imorgon ska det vara -15. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Ida

hihih<3

JAG VILL OCKSÅ SE DEN PÅNYTT ! heeeelt på fullt, och javet slute e så bra att jag dör

2009-01-07 @ 07:35:32
URL: http://lamirinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0