Sommarmorgonstund, jag saknar dig så!

Jag har en pojkvän som gjorde en sång. Den var underbar. När jag lyssnade på den kändes det såhär!
Sången är inte "officiell" än, men passa på att titta på http://www.myspace.com/lightgoeswild

Morgonen hade aldrig kunnat smeka min kind så fint
Mina morgontrötta ögon njöt av brisen
Barfotafötter blev nästan lite kyliga av daggen


Men mina tankar hade aldrig varit så fria

min hela kropp hade aldrig kännt så nära som då
Skulle någon ha tagit stunden ifrån mig
skulle jag aldrig ha förstått att du påverkat mig så


Dagen kunde börja som ett helt nytt liv

Du, nära i varje sekund och andetag


Kommentarer
Postat av: mandi

voifug skolans datskin har inte flash :( Det var mig en stämningsfull text. Jag riktigt känner frihetskänsla och sommar doft. Jag hinner inte träffa nån under hela veckan och veckoslutet förutom om ni inte kommer o hälsar på när vi har öppen lördag i skolan :p

2009-01-15 @ 11:14:48
URL: http://amandabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0