Tack snälla sverigepojke!

Jag blev bara så glad över vad jag fick av min fina pojke som firat veckoslutet i Sverige. Ett doftljus från min favorit, hötorget, samt glada klistermärken från åhlens. Han känner mej, den pojken.

Jag önskar er en god skolvecka, för att orka fram till nästa veckoslut. Jag har huvudvärk och ryggont och jag borde fixa klart mitt geishaprojekt. Mest tänker jag på att gå på hötorget och dofta. Nästmest tänker jag på min favoritscene ur twilight, nämnligen baseballmatchen.
Gokväll ♥

Kommentarer
Postat av: Janina

oij tack för tipset ;) fö int har ja ju råd och köpa den rocken så de sku va bra och hitta nån liknande! :) kramar <3

2009-01-11 @ 21:06:57
URL: http://janinelle.blogg.se/
Postat av: mandi

jag tyckte mycket om den. Blev kanske inte en så wow fiilis när alla ren hade varnat mig och jag kunde i förväg förvänta mig vissa saker. Baseball matchen var också en av mina favorit scener. Min andra favoritn är då Bella stiger in i kemifysik salen och man riktigt känner hur han har svårt att vara. Jag är osäker om jag ens skall läsa böckerna, för antagligen blir jag lika fast som Fio och tänker sen inte på något annat. ;) Kram

2009-01-12 @ 16:25:26
URL: http://amandabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0