Twilight Pippiskor Lilla My Knappar Rött ormskinn Pojke

DET HJÄLPER ABSOLUT INGET TILL ATT VARA HEMMA FÖR ATT BLI FRISK.
Hör ni det?
Den allra bästa medicinen är att vara med sina älskade vänner, shoppa lite halvonödigt, gå på en passionerad film, äta lite ohälsosamt och åka skumpande buss och tala. Twilight var härlig. Och passionerad som ingen annan film jag sett. 

Dessa var de finaste detaljerna från idag:

De snörade pippiskorna Ida gick med, från kirppis och absolut underbara. I dem skulle jag ha känt mig som den finaste prinsessan, men nu fick Ida vara det istället.

Lilla My som dinglade runt Nonas hals var det allra sötaste. Tänk samma halsband på en liten blond flicka som inte vet något om världen och springer omkring barfota i små småblommiga klänningar.

Jag köpte härliga knappar och röd "ormskinns" plånbok för -50 och jag är nöjd. Som bara sjutton.

STOR PUSS TILL VÄRLDENS HÄRLIGASTE POJKVÄN och en varm kram till alla andra!
Behöver jag säga att jag är strålande glad just nu?
xx HANSO

Kommentarer
Postat av: nona

nej så fiiint !

2009-01-06 @ 00:11:30
URL: http://antoniawilhelmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0